onsdag 11 november 2009

sjukling här..

Hej bloggen!
är hemma från skolan idag..
kommer vara det imorgon med.
det började med att jag o Robin hade kökskänst på skolan
(alla 6or i vår skola måste de..)
och då kände jag mig ganska dålig..
sen så frågade jag Nina ( en lärare )
om jag var varm och det var jag..
sen så gick det över för ngn timme eller så..
sen när jag kom hem så kände jag mig så dålig
att jag la mig och vilade på sängen en
stund och sen typ käkade vi och jag kände
att jag värkligen inte var frisk..
en gick jag och la mig och modde illa som fan..
sen spydde jag 3 fucking ggr..
sen idag så mår jag ganska mkt bättre men känner
mig fortfarande trött som fan!!
men kommer nog o bli frisk t på fredag när jag ska t pappa
o louise ska med och då kommer typ Isabelle o Mikaela
komma och aa de´ras päron ofc.
aja idag har jag typ inte gjort något kollat på fila och
försökt att äta lite vilket gick ganska bra! :)
nu ska jag typ lyssna på musik
o vara inne på facebook!
KyssoSmek !




seriöst,vad hände med oss..
det skulle inte bli såhär!
önskar att det var som för typ
ett år sennär vi var as tighta!
vill ha tbax dig!kommer kämpa för
att få det att bli som förut!
du vet vem du är !
älskar dig!<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera!