söndag 22 november 2009

Hissar/Dissar!

Hissar!

GinaTricot!
älskar gina ! dom har snygga men även ganska billiga kläder .
tummen upp för gina !

Äkta vänner .
en sån som inte sviker.. nt sårar..
en sån som alltid kommer finnas där vad som än händer..
som alltid ställer upp..
sånna kommer alltid ha vänner !
tummen upp för sånna 1!


Dissar!

" Hej jag fejkar mitt förhållande så att mitt ex ska bli svartsjuk "
lixom vad är poängen? gå vidare !
build a bridge and get over it!!



En sån som inte har hjärna att fatta att vänskapen är över..
om man säger att väåänskapen är över så är den över
ska det vara så svårt att fatta ?
________________________________________________________

Det var hissarna och dissarna för den här gången !

men nu har jag några frågor till er !

  • Ska jag börja blogga på blogg.se igen ?
  • vad mer ska jag ha än hissar och dissar?
  • vad vill ni att jag ska skriva om ?

om detinte funkar att kommentera så skriv till:
nicolehp@live.se.

OBS. går inte att adda på msn !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera!