söndag 8 november 2009

Hej !

Hej !

nu har jag skaffat en ny blogg igen..
aja nu kommer jag nog att stanna här !
igår sov jag hos Lollo och vi va med gurra hela kvällen.
vi typ var ute och gick runt..
sen drog vi hem t lollos pappa som hade ngra kompisar där som firade
hans kompis som fyllde år.
det var as kul för vi typ satt uppe i lollos rum och nästan kissade på oss för att vi garvadet så mkt !
Gurra visade oss en vide där dom ritade typ en snopp med det blev till en gubbe.. det var as kul.
den så sa han åt mig att göra '' det där'' jag förstod inte vad han menade då så jag frågade vad han menade då tryckte han sitt finger mellan ögonen och då trodde jag att jag skulle göra det men då råkade jag peta in det i ögat as hårt och då började jag o gurra garva as mkt så jag fick typ inge luft!!
haha aja nu ska jag inte på facebook !! slänger in några bilder till !!


haha råkade ta sönder en sked!
Sötnos !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera!