lördag 21 november 2009

20 inlägget nu !

Hej bloggen!
nu är detta det 20de inlägget påå blogspot..
vet att det ite är så mkt men jag fick bara lusst att säga det :P
aja nu sitter jag och koller på ngn film jag vet inte vad den heter men
den handlar om en kille som typ är fett onormal
och typ gillar att hjälpa djur som har försvunnit och sånt sen försvinner
massa berömda djur och hans mamma blir anklagad för det...
men såklart så löser han det!
hihi den e ganska bra (: .
ska sätta på en ny film nu..
det blir ngn som heter step brrothers..
den ska tydligen vara ganska rolig !
om en liten stund ska jag köra lite hissar och dissar !
haha filmen börjar ganska bra !
det är två typ 40 åringar som fortfarande bor hemma (känner nt varanndra)
och deras päron gifter sig och dom bråkar fett mkt !
den är as rolig juh !
haha nu sitter pappa o käkar mina p-corn också :P
haha men nu ska jag ladda upp för hissodiss !

pussokram sålönge ! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera!